De cas no t'estimes una dona sense ribes?
Suad As-Sabah
Què em val el teu amor
si ja no vius la follia,
el frec dels meus versos...
BESSÓ, Pere, Llibre dels haikus, 2010
Què n'ha de fer el poeta de l'amor de l'altra, si ja no viu l'enamorament, el "tric trac" dels seus versos fregant-la, la dona el riu de la qual baixaria tan desmesurat que no tindria ribes. La poesia normalment és del costat de la passió. Tota la resta, per la prosa.
Eixuta tendresa
-
Poema visual meu
Aquest poema visual és com un oxímoron en poesia convencional, i
això es reflecteix en el seu títol. Són dos elements contradictoris
pos...
Fa 3 dies

3 comentaris:
M'agrada la metàfora de l'amor i el riu, ja ho és així en certa forma, a vegades el cabal d'aigua baixa amb tanta potència que es desborda i altres tristament queda completament sec. Un riu sense ribes acaba sent un mar d'aigua dolça.
Quan els versos no fan vibrar a ningú, potser és que no són versos...
Però aquests són versos, i la teva garbellada, també...
Des del far bon dia.
onatge
Barcelona: m'agrada molt com ho expliques.
onatge: "tric trac" per sempre!
Publica un comentari a l'entrada