Camins paral·lels
-
Repte Visual 376 *Nit de Sant Joan* dins Relats en català
Dues maneres de celebrar el solstici.
A la platja, al voltant del foc,
amb el taronja de les fl...
Fa 2 dies
L'obra seria el sabó, el suavitzant la crítica, se'n pot prescindir, però ajuda.
Els que diuen que els crítics són artistes frustrats és que en són ells, de crítics frustrats.
“Per una vela en el mar blau”, de Carner.
5 comentaris:
Gràcies per compartir-lo! M'ha agradat.
Si que és ben bonic...:)
Es molt bonic, Helena i el teu comentari molt adient.
Et deixe un haiku, inspirat en aquest!!!
Aigua de pluja
perduda sobre la mar.
Naufragi del vers.
Joana: aquest te l'he de comentar! No tinc gaire temps aquests dies, però.
El porquet: gràcies per la visita.
fanal blau: és com els teus.
Publica un comentari a l'entrada